Cursors

« Home | iletişim » | Düşünüyorummm Kapatsam mı? Kapatmasam mıı?? » | Yazı yazmadıgım için ozur » | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » 

Perşembe, Ekim 05, 2006 

MERHABA VE GRAFİK TASARIM KURSU


Selammm Millet ben geldim nasılsınız iyimisiniz blogumu duzenliyorum artık tatilden dondum ogretmenlerimle tanıstım yeni kıyafetler aldık okul içi kalem defter kitap vs. kitabı milli eğitim bakanlığı verdi:)) kedimizde duruyor:)) vermedik birine vermeyide düşünmüyoruz açıkcası kaybolmadıda sayemde:D heheeehaha artık yorumlarınızı beklerim bundan sonra boyle ayrıca internette bir çizim yapan biriyle karsılastım bir resim çizmiş harikaa işte yandakiresimde onun çizimii HAA BU ARADA GRAFİK TASARIM KURSUNA GİDİYORUM OKULDAN CUMARTESİ GUNLERİ SAAT 13:00 DA DERS BAŞLIYOR BU CUMARRESİ İLK GİDİŞİM OLUCAK ÇOK MUTLUYUM ARTIK ÇİZİMLERİNİZİ BEN YAPARIM OGRENİNCE KURS BİTTİKDEN SONRA SERTİFİKA MI NE ALCAKMIŞIZ HEHE YEHUUd:d:dd:d VE YENİ SİTEMİN ŞABLONU NASIL ;) İSTİYENLER VAR AMA KODUNU KAYBETTİM:( ALDIĞIM YERİDE BİLMİYORUM ABLAM BULDU BANA ÖYLESİNE BAKARKEN SABLONLARINA SORDUM HATIRLAMIYORUM DEDİ İSTİYENLER KUSURA BAKMASIN:))

Hoşgeldin :)

Yeni eğitim öğretim yılın ve kursunda hayırlı uğurlu olsun bakalım. Allah zihin açıklığı versin.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu