Cursors

« Home | Şeker Paticik& » | MERHABA VE GRAFİK TASARIM KURSU » | iletişim » | Düşünüyorummm Kapatsam mı? Kapatmasam mıı?? » | Yazı yazmadıgım için ozur » | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » 

Cumartesi, Ekim 28, 2006 

yemek sitem açıldıı!!

HTTP://WWW.BLOGCU.COM/RUMEYSANİNTARİFLERİ/ BLOGUM AÇILDI ARTIK BURDA SADECE KENDİ YAPTIĞIM YEMEKLERİ TARİFLERİ HERŞEYİ SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM BU ARADA DEPREM OLDU 2 KEZ BEN HİSSETTİM HERKESE GEÇMİŞ OLSUN BU ARADA GALİBABİZ TAŞINIYORUZ KARŞI TARAFA ARTIK BİLEMİYORUM BELLİ DEĞİL EMİNÖNÜNE YAKIN OLMUŞ OLACAĞIM ARTIK BOCNUKLARIMI ORDAN ALICAM YEHUUU:))

merhaba rümeysa,
sana dünde yorum yazdım ama..bi aksilik oldu sanırım.siten çok güzel, yazmaya devam et olurmu:)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu