Cursors

« Home | BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM » | yemek sitem açıldıı!! » | Şeker Paticik& » | MERHABA VE GRAFİK TASARIM KURSU » | iletişim » | Düşünüyorummm Kapatsam mı? Kapatmasam mıı?? » | Yazı yazmadıgım için ozur » | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » 

Çarşamba, Aralık 13, 2006 

Hello!Millet:)

Merhaba arkadaşlar aaaaaaa olmuyor boyle artık canım ben artık bu bloga yazılarımı yazacağım buarada eski sablonumu koydum solemişmiydim hatırlamıyorum:))) artık sizlere TAKI YAPMAYI SEVDİĞİMİ solemişmiydim onu bile hatırlamııyorum takılarımı buraya koyucam ona gore yarın yazıcam bloguma 24 ARALIK BENİM BU BLOGU YAPIŞ GUNUM RUMEYSANİNGUNLUGU 1YAŞINDA OLUCAK HİHİ:))) O GUNU DORT GOZLE BEKLİYORUM HATTA ÇOK GUZEL BİR PASTA YAPCAM O GUN :))

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu